wtorek, 11 marca 2014

Konkurs!!



Hej moje słoneczka!

W ankiecie było :
24 głosów na TAK
14 głosów na Nie

Więc mam nadzieje, że chociaż połowa tych osób, które chciały konkurs wezmą w nim udział!
To nie będzie taki zwykły konkurs. Owszem będziecie musieli napisać one shota ale i nie tylko jego.

Więc tak:

1. Trzeba napisać One Shota. Paring dowolny.  Może być nawet Antonio z Ambar. Nie musi być to tylko o miłości. To musi być wyłącznie Wasz pomysł! Oceniam kreatywność!

2. Do tego trzeba zrobić kolaż z główną parą Waszego opowiadania.

3. Odpowiedz na pytania:


Violetta sezon 1:
a) W którym odcinku Violetta się pierwszy raz pocałowała i z kim?

b) Jak nazywał się miś Andresa?

c) Kto wygrał Y-mix?

d) Za co przebrała się Cami, a za co Andres na urodzinach Fran?

e) Kto podobał się Federico?

f) Kto napisał piosenkę "Junto a ti"?

g) Kim dla Violetty jest Angie?

h) W kim zakochała się Andrea?

i) Kto prowadził "Resto band"?

j) Zmiana nazwy z "Resto ..." na "Resto ..."


Violetta sezon 2 do odcinku 45:
a) Jak nazywa się córka Esmeraldy?

b) Oskar lub Kardozo to...?

c)Kto okradł Germana?

d) Jak nazywa się dziewczyna z motocrossu?

e) Jak nazwała Olga misia którego dostała od Ramallo?

f) Kto jest gwiazdą Y-mixu?

g) Kto wyjeżdża do Włoch?

h) Kto stracił głos?

i) Jak nazywa się córka prezydenta, a także była dziewczyna Andresa?

j) Jak nazywa się dziewczyna która wyjechała do Izraela?


4. Znajdź słowo:
a)jdksbljsbdksnhdnsangiejsjskdbs

b)hxksbsndleonetkbjidbjhdjhdksbdnkppjw

c)bdkbdkbkoaiebsobstudo21ndksbsviola

d)jzkabhdiegosnsksbsjskdmarcjdksn

e)bdjsbsjbabfrangshshabjsjsjbopwijs

f)hskspablbsjbakakantoniondjmsjpabldnso

Nagrody:
Sami se je wybierzecie!! Typu kolaż itp. A jeśli będziecie chcieli żebym to ja za Was zrobiła to nie ma sprawy!!
Prace wysyłać na pocztę: komarek.komarek@wp.pl


Na Wasze prace czekam do..... 5 maja.

Macie dużo czasu! Więc mam nadzieję, że będzie dużo prac!

5 komentarzy:

  1. A kiedy nastepny rozdzial ?? Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział miałam dziś udostępnić ale go przezprzypadek usunęłam ;( postaram się do końca tygodnia go napisać jeszcze raz. Strasznie Was Przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy następny rozdział? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wezmę udział ;*
    + czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkurs fajny ;p a mam pytanie co do nagród ... są to rzeczowe i typu kolaż itp. ?

    OdpowiedzUsuń