sobota, 15 marca 2014

LBA!!

Hejka miśki!! Po raz kolejny zostałam nominowana do LBA!! Za co Wam strasznie dziękuje. Nie wiem czym sobie na to zasłużyłam.



Pierwszą nominację dostałam od Julii Everdeen z tego bloga.

Pytania od niej:

1. Lubisz śpiewać?
Odp. Tak
2. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
Odp. Pies
3. Lubisz rysować?
Odp. Tak
4. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Odp. Universo
5. Jaki jest Twój ulubiony instrument?
Odp. Gitara elektryczna
6. Ile masz lat?
Odp. 15
7. Gdybyś chciała zmieniłabyś swoje imię, jeśli tak to na jakie?
Odp. Nie zmieniła bym
8. Masz rodzeństwo?
Odp. Tak
9. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Odp. Zielony i fioletowy
10. Za co lubisz serial Violetta?
Odp. Za wszystko!



Drugą nominację dostałam od Annie Girl z tego bloga.

Pytania od niej:

1. Ulubiony sport?
Odp. Piłka nożna
2. Opisz swój charakter w kilku zdaniach? Odp. -
3. Jakie kraje lub miasta chciała byś zwiedzić?
Odp. Londyn, Paryż, Argentynę i Meksyk
4. Czemu założyłaś bloga?
Odp. Koleżanka mnie zmusiła
5. Za co lubisz serial "Violetta"?
Odp. Za wszystko!
6. Fedemiła vs Leonetta?
Odp. Leonetta
7. Ulubiony zespół lub artysta?
Odp. Nie mam
8. Ile masz latek?
Odp. 15
9. Masz jakieś zwierzątko?
Odp. Psa
10. Kolor oczek
Odp. Brązowe
11. Co sądzisz o moim blogu?
Odp. Jest super ekstra!

Trzecią nominację dostałam od  Nicol Verdas z tego bloga.

Pytania od niej :

1. Jakie seriale oprócz "Violetty" oglądasz na DC?
Odp. Powodzenia Charlie! Blog na cztery łapy oraz Liv i Meddie
2. Masz jakieś zwierzę?
Odp. Psa
3. Gdzie chciała byś pojechać?
Odp. Pisałam wyżej
4. Uprawiasz jakiś sport?
Odp. Pisałam wyżej
5. Co chciała byś zmienić w swoim pisaniu?
Odp. Nie wiem
6. Jaka jest Twoja pasja?
Odp. Tajemnica
7. Jaki jest Twój ulubiony dzień w roku?
Odp. Koniec roku szkolnego
8. Kogo z bohaterów serialu nie lubisz najbardziej?
Odp. Diega
9. Jaka jest Twoja najmniej lubiana przez Ciebie cecha?
Odp. ...
10. Masz rodzeństwo?
Odp. Tak
11. Jakie buty nosisz najczęściej?
Odp. Trampki




Pytania ode mnie:
1. Skąd jesteś?
2. Jorge vs Ruggero
3. Ulubiony kolor?
4. Kogo z "Violetta" nie lubisz?
5. Masz rodzeństwo?
6. Ulubiona piosenka?
7. Ile masz lat?
8. Masz zwierzę?
9. Jeśli lubisz jakąś parę z "Violetta" to za co?
10. Co sądzisz o moim blogu?

Jeszcze raz dziękuję za nominacje!
Pozdrawiam
Komarek:*

2 komentarze:

  1. Pff... Zmieniłam nazwę xd
    Foch xd
    C do do Twojej odpowiedzi o moim blogu, on nie jest super, ale jak tam chcesz :c
    ~Martyna (Annie) xd

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nominacji xD

    OdpowiedzUsuń