niedziela, 8 grudnia 2013

Rozdział 04 cz.1/3- "Suzi"




* Martina *

- Co? Ale dlaczego?! - Już mi się łzy lały po oczach.
- Tini, wyjeżdżam na studia na 4 lata do Europy. Przepraszam, ale mam za to dla Ciebie prezent, abyś nie zapomniała o mnie, gdy wyjadę.
- Fran, nie chcę żebyś wyjeżdżał, ale wiem, że to jest dla Ciebie wielka szansa, dlatego popieram Twoją decyzję. - Powiedziałam przytulając Go. - i nigdy o Tobie nie zapomnę.
- Tini, ja już chyba pójdę - Odezwała się Mercedes.
- Ale Mechi, miałaś zostać na kolacji, dlaczego idziesz? - Spytałam odrywając się od Francisco.
- Tini, Wy musicie nacieszyć się sobą, nie chcę Wam przeszkadzać. Papa. - Wyszła smutna z domu.
- Dobrze. - Szepnęłam.
- Angie, rzuć mi kluczyki do samochodu! - Francisco wziął kluczyki i poszedł do samochodu, a mi kazał czekać w salonie.
Ciekawa byłam co dla mnie ma. Po chwili przyszedł Fran z wielkim pudłem na ręce.
- Proszę Tini, to dla Ciebie. - Powiedział wręczając mi prezent.
Zawołałam wszystkich domowników, aby cieszyli się wraz ze mną otrzymanym prezentem. Natychmiast przyszli. Następnie z ciekawością zabrałam się za otwarcie pudła. To co zobaczyłam, było przecudowne. Najlepszy prezent jaki w życiu dostałam! Wszyscy domownicy, byli tak szczęśliwi, że ze szczęścia krzyczeli.
Rzuciłam się Franciscowi na szyję i podziękowałam za wspaniały prezent.
- Tini, mam nadzieję że prezent się podoba. Jak nazwiesz pieska? - Spytał Fran.
- Tak, jest wspaniały! Dziękuję! A nazwę ją... Hmm, niech pomyślę... Suzi. Tak, tak Suzi. - Powiedziałam przytulając pieska. ( Zakładka bohaterów zawiera zdjęcie pieska).
- Dobrze my z Angie już musimy lecieć. - Odparł Fran.
- Ale jak to? Angie też jedzie? - Spytałam.
- Tak Tini, Angie jedzie mnie pilnować. - Odparł i wyszedł. Nic nie zdążyłam powiedzieć, szkoda że jedzie. Będziemy w stałym kontakcie.
Stwierdziłam, że jest ciepło, więc  postanowiłam wyjść ich pożegnać. I przy okazji przejść się z psem. Niestety nie mam smyczy, ale na podwórko chyba może być bez...
Bawiłam się na podwórku z Suzi, aż po krótkiej chwili spostrzegłam, że piesek mi uciekł...
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
Przepraszam że nie dodaje rozdziałów ale nie mam czasu ... Wiecie niedługo koniec 1 semestru a ja mam zagrożenie z j. niemieckiego,do tego miałam grypę ... i jeszcze prądu nie mam bo głupi wiatr odciął mi prąd :/ Jak widzicie rozdział jest podzielony na 3 części może potem spróbuję napisać coś z telefonu ale nie obiecuje ;)
PROSZĘ O KOMY :)
6 KOMENTARZY = NEXT
DZIĘKUJE ŻE CZYTACIE TO BEZSENSOWNE OPOWIADANIE
Pozdrawiam
Ania

19 komentarzy:

  1. ooo czyżby piesek zaprowadził ją do Jorge :# <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana rozdział boski !!!! Piesek prześliczny . Twoje opowiadania nie jest bezsensowne zabraniam ci tak mówić . Tylko ja tak mogę mówić o swoim opowiadaniu , które nie ma sensu ;) . Szkoda że fran wyjeżdża . Ciekawe gdzie zaprowadzi ją piesek może go Jorge albo jego siostry ( tak weszłam w zakładkę bohaterowie i już wszystko wiem XD )
    Całuję , :*
    Jola Janas
    Ps. Już nie mogę się doczekać piątku :D I oczywiście nexta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje opowiadania nie są bezsensowne one są świetne ;)
      Dzięki że weszłaś do bohaterów ;) nie jest jeszcze dokończona ale postaram się ją dokończyć
      Kolejną część mam już napisaną ale nie mam czasu opublikować ;p postaram się jutro a w piątek kolejną część ale nic nie obiecuje
      P. S. Dzięki za koma
      Pozdrawiam
      Komarek ;*

      Usuń
  3. Zaprowadzi ją do Jorge. Daj szybko next i jutro jak bede zalogowana dolacze do obserwatorow
    Olivia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niewiem może tak może nie
      Sama zobaczysz do kogo ją zaprowadzi ;)
      Dzięki za komentarz

      Usuń
  4. Dawaj next nie moge sie doczekac i nie mow ze opowiadanie bezsensowne bo jest cudne
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Dzięki za komentarz
      Kolejną część dodam może jutro

      Usuń
  5. Wchodze patrze i jest rozdzał. Awww......
    dobra ludzie dawać komy!
    Sorka że nie komentowałam ale leń jestem -,-
    Rozdział boski
    czekam na kolejny
    Paty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nic nie szkodzi ja leń też jestem ;p dlatego też nie ma czasem rozdziału ;p oraz także dlatego że nie mam czasu
      Dzięki za komentarz
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Dobra już dołączyłam do obserwatorów ;)
    I czekam na kolejną część :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny prosze wchodzcie na mojego bloga leonatorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo <3
    coś czuję, że do Jorge poleci ten piesek ;3
    dawaj kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. boski <3333
    kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  10. FAJNE !
    Piesek Suzi, sweet :D
    Szkoda, że Fran wyjeżdża, eh
    Czekam na next
    Ally :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej super że napisalaś komentarz
      Cieszę się jak głupia skacze po łóżku i krzycze Ally skomentowała mój blog ;)

      Usuń
  11. SUPER ROZDZIAŁ KIEDY NASTĘPNY

    OdpowiedzUsuń