niedziela, 20 października 2013

PRZEPRASZAM


Hej strasznie mi smutno że dopiero co założyłam bloga, a już go zaniedbuje...
Ale to wszystko przez to że nie miałam czasu na napisanie rozdziału...
A dlaczego? Już mówię. Dlatego że rodzina przyszła na "Niedzielny obiad" i jeszcze nie wyszli, a ja muszę siedzieć z kuzynami... Strasznie bym chciała napisać dziś rozdział ale nie mogę. Nie gniewacie się? Mam nadzieje że nie. Miałam taką cichą nadzieje że dziś dodam rozdział ale nie mam teraz zbytnio czasu. Mam go na kartce ale muszę jeszcze go wklepać na klawiaturę. Jeszcze raz PRZEPRASZAM i do jutra ;)

5 komentarzy:

  1. Spokojnie kochana ;*** Fakt, dzisiaj wchodziłam na twojego bloga z 20 razy by sprawdzić, czy coś jest xD No ale ja też nie zawsze mam czas napisać <33 Już się jaram na jutrzejsze dwa rozdziały ;DD
    P.S. Fajniej by było, gdybyś zmieniła wygląd bloga. Ale to tylko taka rada ode mnie xD
    pozdro

    Axi ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem spróbuje dziś ;)
      I dodam zakładkę bohaterów

      Usuń
  2. Oj... Kochana... Nie przejmuj się... Ja też nie mam czasu na pisanie rozdziałów, więc postanowiłam, że będą co tydzień, jednak może wcześniej lub nieco później.
    Nie przejmuj się... Będę Cię czytać ze względu na wszystko...
    Ok... Idę czytać rozdział, bo dopiero teraz weszłam...
    Pozdrawiam... ;**
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko! Ja też mam zaległości!
    Ania Blanco
    Tak, tak! Nie chce mi sie logować :D

    OdpowiedzUsuń