wtorek, 25 listopada 2014

Info



Cześć, wiem zawiodłam tyle osób....
Chciałam tylko Przeprosić...i powiedzieć, że rozdział będzie za tydzień w sobotę. W tym tygodniu mam testy i nie dam rady skończyć rozdziału. A w przyszłym tygodniu muszę nadrobić zaległości. Ci co czytali mój komentarz wiedzą że miałam problem z nagą i chodziłam o kulach. Nie było mnie w szkole trzy tygodnie i teraz muszę pisać kartkówki i te sprawdziany zaległe i teraźniejsze.
Jeszcze raz PRZEPRASZAM poprawię się.  Mam nadzieję, że chociaż część moich kochanych czytelników zostanie ze mną chociaż wiem, że zawiodłam. Przepraszam Was wszystkich ♥♥♥
Pozdrawiam
Komarek :*
P. S. Jeśli ktoś ma instagrama to zapraszam http://instagram.com/komarek412 :*

5 komentarzy:

  1. Kochana nie musisz za nic przepraszać :) no tak wszyscy się niecierpliwili, oczekiwali kolejnego rozdziału, a jak wchodzili na bloga to była pustka. Ale znając życie to jak zaczyna się nowy rok szkolny to zazwyczaj żaden blogger nie ma czasu na opowiadanie(jeśli w ogóle je pisze xd), a tym bardziej jak miałaś coś z nogą i teraz to wszytko nadrabiać :/ uwierz wiem coś o tym ;) więc spokojnie wszystko sobie nadrób, a później w wolnym czasie napisz opowiadanie. Ci co tak uwielbiają twoje opowiadania powinni zrozumień ;) Ja czekam na opowiadanie :) i życzę powodzenia no i oczywiście weny na dalsze opowiadanie na tym blogu <33 Aga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie rozdzial hallloooó. Czekam kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy rozdział?? O.o

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesc kiedy 9 rozdzial ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostanę przy tobie czytając rozdziały *0*

    OdpowiedzUsuń